Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Nauczanie zdalne AU.68

Szanowni Państwo,

przesyłam do analizy i opracowania materiały z przedmiotu finanse publiczne.
Proszę o zwrot rozwiązań do poniedziałku 27 kwietnia.
Pozdrawiam serdecznie
 
 
Szanowni Państwo,

przesyłam następujące materiały do samodzielnej pracy z przedmiotu wykonywanie prac biurowych:
1. zadanie praktyczne 4
2. klucz rozwiązania zadania 4
3. zadanie praktyczne 5
4. klucz rozwiązania zadania 5
5. sporządzanie decyzji administracyjnej – karta pracy
 
Proszę o zwrot zadań do najbliższej środy, tj. 22 kwietnia.
 
 
Szanowni Państwo,
przesyłam tematy z prawa pracy i postępowania administracyjnego od Pani Mecenas.
Termin zwrotu – sobota, 18 kwietnia.
Zachęcam Państwa również do skorzystania z e-konsultacji. Będziemy do Państwa dyspozycji zgodnie z tabela

 

Proszę śmiało pytać o wszelkie wątpliwości dotyczące zadań; można będzie również „zaliczyć” zadanie, jeśli macie Państwo jakiekolwiek kłopoty techniczne, można będzie usprawiedliwić się u nauczycieli za zwłokę w oddaniu zadań, ale również zwyczajnie „porozmawiać o życiu”.

 

 

Szanowni Państwo,


czas na ostatni w tej rundzie przedmiot – przesyłam materiały do pracy zdalnej z technik biurowych:
     1. dwa zadania praktyczne z kluczami rozwiązań
     2. jedno zadanie bez klucza
     3. poradnik – jak przygotować się do egzaminu zawodowego.
Po materiały proszę zgłaszać się na: alicja.orlowska@cku.wroc.pl
Bardzo proszę o zwrot do poniedziałku, 06 kwietnia.
We wtorek zaczynamy drugą kolejkę ze wszystkich przedmiotów.

 

Szanowni Państwo,

wszystkim, którzy przysłali dotychczasowe zadania, dziękuję za terminową pracę, Państwa opracowania odesłałam do sprawdzenia i oceny.
Teraz czas na kolejny przedmiot – język angielski.
Proszę zapoznać się/ powtórzyć słownictwo zebrane w załączonych plikach, następnie użyć/ utrwalić poprzez:
          · napisanie krótkiego wypracowania nt. „Idealne biuro” – cz.1;
          · napisanie pełnego dialogu „W biurze” – cz.2.
Zadania można odesłać w mailu, pliku lub w formie skanu, ew. fotografii odręcznych zapisów.
Ostateczny termin nadsyłania prac to najbliższa sobota, tj. 04 kwietnia 2020 r.
Wówczas roześlę materiały z wykonywania prac biurowych.
Prace można przysłać oczywiście wcześniej i odpowiednio wcześniej rozpocząć samokształcenie z kolejnych przedmiotów, proszę się zgłaszać do mnie po materiały, ja wszystko dla Państwa mam.
W przyszły poniedziałek rozpoczniemy kolejną rundę pracy samodzielnej ze wszystkich przedmiotów.
 
Pozdrawiam serdecznie, dbajcie o siebie
Alicja Orłowska
 
 
 
Szanowni Państwo,
wszystkich, którzy jeszcze się nie rozliczyli z prac z prawa administracyjnego, prawa pracy oraz postępowania w administracji, proszę o niezwłoczne
nadesłanie prac. 
Nie radzę Państwu generować sobie zaległości.
Przekazuję materiały do kolejnego przedmiotu:
podstawy finansów publicznych.
Są to dwie karty pracy, proszę o zwrot do najbliższego poniedziałku, tj. 30 marca.
Można oczywiście wcześniej.
 
 
 
Szanowni Państwo,
 
z wiadomych względów forma edukacji zdalnej przestała mieć charakter “dla zabicia czasu”, od dziś przyjmuje dla Państwa charakter pracy obowiązkowej.
 
ponownie przesyłam materiały do samodzielnej pracy z przedmiotów:
 
–Podstawy prawa pracy,
–podstawy prawa administracyjnego
–postępowanie w administracji.
 
Materiały należy przepracować i przesłać do mnie do sprawdzenia do poniedziałku 23 marca 2020 r. (Można oczywiście również wcześniej).
 
Odpowiedzi na pytania zawarte w plikach „Postępowanie administracyjne…” oraz „Wojewoda…” możecie Państwo przysłać w mailu, w pliku lub w formie fotografii lub skanów Waszych odręcznych notatek.
 
Rozwiązania arkusza egzaminacyjnego można przysłać w formie spisanej, ale jeśli dysponujecie Państwo drukarką, możecie arkusz wydrukować, rozwiązać i przysłać zeskanowany lub sfotografowany. Proszę się przyłożyć – na części praktycznej egzaminu musicie Państwo zdobyć aż 75%, aby zdać.    ARKUSZ
 

Otrzymane od Państwa pliki przekażę pani mecenas do sprawdzenia wraz z indywidualnym protokołem oceny, który utworzę dla każdego z Państwa.
 
Za swoją pracę otrzymacie Państwo oceny z uzasadnieniem oraz komentarzem.
 
Otrzymanie pozytywnych ocen będzie warunkiem zaliczenia ww. przedmiotów i przyczyni się do zaliczenia i ukończenia kursu.
 
Po „rozliczeniu się” z niniejszych zadań, będziecie Państwo otrzymywać indywidualnie kolejne zadania, z pozostałych przedmiotów. Już na Was czekają.
 
 
Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia,
Alicja Orłowska
wicedyrektor ds. kształcenia w formach pozaszkolnych
Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu
alicja.orlowska@cku.wroc.pl717986701 wew. 143
Data dodania: 2022-12-01 19:00:08
Data edycji: 2022-12-01 19:01:11
Ilość wyświetleń: 212

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejTłumacz języka migowego
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Tłumacz języka migowego